GYIK

Gyakran Ismételt Kérdések

Mennyi strapabíróak a kulcstartók?

A kulcstartók fejei fröccsöntött műanyagból készültek, festett mintával, ami kulcscsomón hordva idővel kopásnak indul. A figurák teste Paracord 550-es kötélből van, aminek a szakítószilárdsága 250 kg, de tépőzár mellett ez is ki tud bolyhosodni. Amennyiben egy apró tárgy kihúzza a kötél egy szálát, akkor az szépen visszahúzható.

Hogyan tisztítható a kulcstartó?

Langyos szappanos vízzel a kulcstartók feje és teste is tisztítható, de kefe használatát nem javasoljuk a minta kopása és a kötél bolyhosodása miatt.

Nincs készleten a kulcstartó amit szeretnék, vagy nem is árultok olyat. Mit tehetek?

Kulcstartóinkat próbáljuk folyamatosan készleten tartani, de függ az egyes figurák népszerűségétől, hogy mikor és hány darabot készítünk belőle.

Amennyiben figura ötleted vagy egyedi kérésed lenne, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot a hello@paracordhaver.hu címen!

Milyen fizetési módokat fogadtok el? Van-e lehetőség utánvéttel fizetni?

Webshopunkban csak online, bankkártyás fizetési lehetőség van, amely a Stripe rendszerén keresztül üzemel, így módunkban áll lényegében az összes típusú kártya elfogadása mellett, Apple Pay és Google Pay fizetési módokra is.

Személyes átvételre nincs lehetőség?

A postázást preferáljuk, de amennyiben például ajándékba veszel egy kulcstartót és az idő szűke miatt fontos lenne, hogy minél előbb megkapd a rendelésed, akkor kérjük vedd fel velük a kapcsolatot a hello@paracordhaver.hu címen és ha módunkban áll, akkor Budapest belkerületeiben megpróbálunk egy személyes találkozót összehozni.

Milyen szállítási módok közül választhatok?

Ingyenes szállítás esetén a csomagod a Magyar Posta szállítja ki elsőbbségi levélküldeményként. Igény esetén ajánlott levélküldeményként is tudjuk küldeni, ebben az esetben kérlek válaszd ezt az opciót vagy pedig a Foxpost csomagküldő lehetőséget.

Rendelés után mennyivel postázzátok a csomagom? Milyen csomagküldővel érkezik?

A sikeres rendelés beérkezése után 3 munkanapon belül postára adjuk a csomagod, amelyet a Magyar Posta szállít ki elsőbbségi levélként buborékos borítékban.

Milyen módon tudom követni a csomagomat a kiszállítás során?

Ingyenes szállítás esetén nincsen mód a csomag követésére. Szükség esetén kérjük válaszd a ajánlott levél opciót, hogy csomagszámmal ellátott módon adjuk fel a rendelésed.

Mit tegyek, ha a csomagom nem érkezik meg a megadott időre?

Kérlek légy türelemmel, mindent megteszünk, hogy a rendelések célba érjenek, de sajnos időnként rajtunk kívül álló okokból csúszik egy-egy küldemény kézbesítése. Probléma esetén kérlek írj üzenetet nekünk a hello@paracordhaver.hu címre és rövidesen felvesszük veled a kapcsolatot!

Külföldre is szállítotok?

Jelenleg csak Magyarországon belül postázunk. Egyedi igény esetén kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot a hello@paracordhaver.hu címen!

Rendelés leadásához szükséges regisztrálnom a webshopban?

Nem, regisztráció nélkül is tudsz tőlünk rendelni.